Audi e-tron prototype

Нa Жeнeвськoму aвтoсaлoні брeнд Audi прeдстaвив прoтoтип пeршoї пoвністю eлeктричнoї мoдeлі. Спoртивний пoзaшляxoвик пoєднує прoстір і кoмфoрт, трaдиційні ради рoзкішниx aвтo, з запасом ходу, який робить його цілком придатним на повсякденних поїздок. До початку серійного виробництва майже 250 експериментальних моделей пройдуть випробування в екстремальних умовах соответственно всьому світу.

 

Прототип Audi e-tron пропонує ознайомитися з першою моделлю від бренда з чотирма кільцями, що оснащена повністю електричним приводом. Під камуфляжем приховується спортивний позашляховик преміум-класу, розрахований получай п'ять пасажирів з великою кількістю багажу — за простором і комфортом ця парадигма подібна до решти традиційних розкішних автомобілів Audi. Наличность ходу дає змогу подорожувати на більші відстані, а большой перелік варіантів заряджання дозволяє клієнтам їздити суто держи електричній тязі, не потребуючи жодних компромісів. Серійна версія прототипу Audi e-tron може заряджатися для станціях швидкісного заряджання потужністю до 150 кВт. Усього по (по грибы) 30 хвилин позашляховик буде готовий до подолання наступного відрізку далекої подорожі. Електрична версія quattro как есть катапультує технологію повного привода у нову епоху і забезпечує належні ходові якості незалежно від типу дорожнього покриття. Продажі серійної версії Audi e-tron розпочнуться для європейському ринку наприкінці 2018 року. Автомобіль виготовляється получи заводі з нульовим рівнем викидів вуглецю у Брюсселі.

 

«Створення першої моделі получи суто електричній тязі стало важливою віхою для майбутнього компанії Audi», — заявив голова для директорів AUDI AG Руперт Штадлер (Rupert Stadler). «У 2020 році наша лінійка продуктів включатиме три моделі з повністю електричним приводом: чотиридверний Gran Turismo, що являтиме собою серійну версію концепт-кара Audi e-tron Sportback, та фантом з компактного сегмента, що приєднається до спортивного позашляховика. Задолго. Ant. с 2025 року ми плануємо налагодити випуск понад 20 моделей електромобілів та гібридних автомобілів із заряджанням від мережі, що належатимуть перед різних сегментів та відрізнятимуться за своїми концепціями», — пояснив генеральний руководитель Audi.

 

Акцент на високовольтній технології: дизайнерський ширма

Замість звичного для передсерійних версій камуфляжу для маскування прототипу Audi e-tron використано спеціально розроблену дизайнерами плівку, що если привертати увагу до електропривода. По всій довжині бокової поверхні автомобіля простирається деформований напис «e-tron», неначе заряджений електроенергією. Літера «е» обвиває кришку багажного відсіку возьми рівні переднього крила і буквально електризує своїм виглядом. Оранжеві елементи, що нагадують схему високовольтної мережі, слугують візуальним підтвердженням того факту, що прообраз Audi e-tron є повністю електричним автомобілем. Наприклад, нижню частину автомобіля прикрашає аркатура, що являє собою чергування чорних та оранжевих елементів. Виразні пороги з кольоровими вставками вказують сверху місце розташування акумуляторної батареї, що є енергетичним центром автомобіля.

 

Чотири континенти, понад п'ять мільйонів кілометрів: випробування в екстремальних умовах

Накануне виходу на ринок першої повністю електричної моделі бренда з чотирма кільцями, що запланований держи кінець поточного року, спортивний позашляховик має пройти тестові випробування возьми чотирьох континентах. У крижаному холоді Скандинавії чи пекельній спеці Африки, у високогір'ях Азії чи для північній петлі Нюрбургрингу, у транспортному потоці з частими зупинками у найбільших містах Китаю чи для американських автомагістралях — позашляховик з повністю електричним приводом повинен рассердить свою універсальність у ході безкомпромісних практичних випробувань в екстремальних умовах. Audi випробовує передсерійні версії автомобілів у режимі, орієнтованому возьми потреби клієнтів, в усіх кліматичних зонах від -20 впредь до понад +50 градусів Цельсія (від -4° до +122 °F). Крім того, в усьому світі тривають інтенсивні випробування технології заряджання — важливого критерію, від якого залежить функціонування моделей з електроприводом возьми акумуляторних батареях. Для перевірки повного переліку варіантів заряджання випробування індивідуальних стандартів заряджання проводяться як у лабораторних умовах, беспричинно і в громадських місцях. Загалом у тестах беруть участь майже 250 прототипів Audi e-tron. Вони повинні будуть подолати понад п'ять мільйонів кілометрів (3 106 856 миль) — приблизний еквівалент 125 навколосвітніх подорожей та 85 000 годин у дорозі.

 

Інформація — www.audi.ua