Економія палива на рівні 12,8% дозволила URBAN LAB 2 досягнути поставлених цілей
Після вoсьми місяців рoзрoбки тa сeми місяців випрoбувaнь свoєї eкспeримeнтaльнoї мoдeлі Urban Lab 2 кoмпaнія Renault Trucks зaфіксувaлa 12,8-відсoткoвe скoрoчeння спoживaння пaльнoгo тa викидів CO2 в міськиx тa приміськиx рaйoнax у пoрівнянні із стaндaртним aвтoмoбілeм. Тaкий рeзультaт був дoсягнутий зaвдяки oптимізaції aeрoдинaмічниx xaрaктeристик, трaнсмісії, шин тa кoмунікaції aвтoмoбіль-інфрaструктурa.
Змeншeння рівня спoживaння пaльнoгo тa викидів CO2 у вантажівок залишається однією із найважливіших задач чтобы Renault Trucks. У 2016 р. був запущений спільний проект EDIT (Efficient Distribution Truck; в перекладі – ефективна розвізна вантажівка), учасниками якого стали Renault Trucks та шість партнерів, а саме Valeo, Lamberet, Michelin, BeNomad, INSA de Lyon (LamCoS) та IFSTTAR (LICIT). Метою проекту було 13-відсоткове скорочення споживання пального вантажними автомобілями із контролем температури вантажу при експлуатації у міських та приміських зонах.
Практичним втіленням проекту став експериментальний автомобіль Urban Lab 2, сверху якому, після семи місяців випробувань і пробігу у 4500 км. возьми шляхах загального користування та на стенді, вдалось досягти цілей, що були поставлені спочатку. Urban Lab 2 споживає получи 12,8% менше пального, ніж Renault Trucks серії D Wide (повозка-рефрижератор), що означає на 3,5 літри менше палива та держи 9 кг. менше викидів CO2 на 100 км.
Цикл випробувань та методи вимірювань
З метою створення циклу випробувань, який був би статистично репрезентативним саме к сфери розвезення вантажів, що вимагають контролю температури, інженери Renault Trucks використали базу даних, що містила понад 8000 км. вимірювань.
Вищевказаний период випробувань на шляхах загального користування включав їзду получи відстань у 12 км. в межах міста, 50 км. регіональними шляхами та 57 км. шосейними дорогами.
Предварительно випробуваннями Urban Lab 2 та контрольний автомобіль пройшли «пробіг» получи стенді, за результатами якого був підготовлений детальний звіт про роботу трансмісії обох вантажівок, що мав получи меті підтвердити репрезентативність автомобілів, задіяних у проекті.
Випробування проводились получи шляхах, на стенді (де можна відтворювати, контролювати та повторювати задані дорожні та температурні умови) та із використанням моделюючого програмного забезпечення про кореляції вимірювань. Одночасно тестувався контрольний автомобіль, трансмісія та геометричні характеристики якого були однакові із експериментальною вантажівкою. Цим контрольним екземпляром була 19-миллиер модель D Wide із двигуном у 280 к.с., оснащена рефрижераторним кузовом Lamberet. Кожна із технологій, що розроблялись в рамках проекту, проходила окреме оцінювання.
Удосконалення аеродинамічних характеристик
Renault Trucks, у співробітництві із Lamberet, працювала надо поліпшенням аеродинаміки вантажівки та її рефрижераторного кузова.
Интересах того, щоб покращити обтікання, випарники були вбудовані у дах кузова, а холодильна характер була змонтована у межах колісної бази автомобіля. Подальшому поліпшенню аеродинамічних характеристик сприяло встановлення спільно розроблених Renault Trucks та Lamberet задніх спойлерів і бокових тканинних дефлекторів, що прибираються. Оборудование була також оснащена удосконаленими сходинками кабіни, обтічними кришками коліс, дефлектором получи и распишись даху, спойлером та дефлекторами на кабіні. Останнім, але неважный (=маловажный) менш важливим кроком стала заміна звичайних бокових дзеркал заднього виду системою відеокамер.
Визначення цифрового вираження покращень в аеродинаміці проводилось під время тестів на шосе. Вимірювання здійснювались раннього ранку, щоб уникнути впливу вітру, швидкість якого фіксувалась у трьох окремих точках. Все це робилось во (избежание того, щоб погодні умови випробувань Urban Lab 2 та контрольного автомобіля були однаковими. Документ випробувань повторювався сім разів для забезпечення достовірності результатів.
Одержані дані корелювались из-за допомогою моделювання, щоб визначити здобутки в ході повного циклу. При цьому, брались раньше уваги відмінності між двома автомобілями у власній вазі та споживанні електроенергії.
Результати проведених випробувань підтвердили, що оптимізація аеродинамічних характеристик є одним із ключових факторів, що сприяють зниженню споживання палива та викидів CO2 розвізними автомобілями – особливо, при експлуатації у приміських районах.
Інтеграція мікро-гібридної системи
Возьми Urban Lab 2 пройшло випробування поєднання мікро-гібридної технології та системи Stop & Start, розроблених спільно із Valeo.
Були перевірені декілька стратегій функціонування мікро-гібридної системи, орієнтованих нате максимізацію енергії, що генерується в ході гальмування та пробуксовування. Крім того, багато часу та зусиль були приділені розробці стратегій застосування технології Stop & Start з метою скорочення часу запуску двигуна та мінімізації вібрацій.
Получи стенді проводились три типи випробувань для визначення споживання палива при використанні мікро-гібридної системи:
— минуя мікро-гібридної системи, у стандартній конфігурації;
— із мікро-гібридною системою, але без участия системи Stop & Start;
— із мікро-гібридною системою та із системою Stop & Start.
Було доведено, що мікро-гібридна доктрина і система Stop & Start дозволяють суттєво економити паливо – в першу чергу, при використанні у містах.
Зв'язок між автомобілем та інфраструктурою
Автомобіль Urban Lab 2 оснащений бортовою навігаційною системою, розробленою BeNomad, а також системою зв’язку із світлофорами. Це дає Urban Lab 2 змогу одержувати інформацію від світлофорів та відповідно розраховувати, що если вигідніше в даній ситуації – прискорюватись чи гальмувати.
Во (избежание того, щоб з’ясувати вплив цієї технології держи споживання палива, спочатку були проведені вимірювання під часы міського етапу циклу з метою визначення характеристик реального транспорту та роботи світлофорів. В ході декількох моделювань були враховані різні транспортні умови та пора початку роботи, що дозволило одержати надійні статистичні дані.
Потім були проведені випробування возьми замкненому кільці, а після них – в реальних умовах в дорогах загального користування у Бордо. Ці тести підтвердили вірність алгоритму, що використовується интересах керування автомобілем на етапі зменшення швидкості з метою оптимізації економії палива.
Дарованная технологія сприяння водієві не тільки забезпечує суттєве зниження рівня споживання палива та викидів CO2, але і підвищує комфортність водіння.
Зниження опору коченню шин
Получи Urban Lab 2 встановлені прототипи шин Michelin, розроблені для зниження опору коченню безо негативного впливу на інші характеристики, такі як безпека, зчеплення чи довговічність.
Визначення показників роботи шин здійснювалось в ході етапів випробувань возьми регіональних та шосейних шляхах. Були проведені три послідовні випробувальні цикли із контрольним та експериментальним автомобілями, під миг яких вимірювалось підвищення температури та тиску у кожній із шин.
Сверху основі цих даних імітувальна модель, спеціально розроблена Michelin, визначала зміни опору коченню під отрезок времени випробувань. Це дало змогу точніше виміряти різницю у споживанні палива у порівнянні із стандартним методом, в якому застосовується фіксований оптимальний коефіцієнт опору коченню (число, встановлена ISO).
Проект EDIT підтвердив життєздатність технологій, що використовувались в (видах досягнення заданого рівня скорочення споживання палива. Робота із експериментальним автомобілем допомагає Renault Trucks краще зрозуміти фізичні механізми, що призводять раньше такого скорочення, та розробляти технічні рішення для своїх наступних продуктів – зокрема, дотримуватись відповідності майбутнім стандартам викидів CO2.
Хоча макет Urban Lab 2 не створювалась для випуску на ринок у своїй поточній формі, найефективніші з точки зору практичної експлуатації технології можуть бути успішно інтегровані у серійні автомобілі.
Короткі відомості про Renault Trucks
Спираючись для понад столітню спадщину французького автомобілебудування, Renault Trucks забезпечує професійних гравців транспортного ринку широким спектром послуг та автомобілів (від 2,8 вплоть до 120 т.), які можуть використовуватись у розвезенні продукції для місцевому та регіональному рівнях, роботі на будівництві та перевезеннях нате дальні відстані. Вантажівки Renault Trucks витривалі та надійні, із низьким рівнем споживання палива, що дозволяє підвищити ефективність їх роботи та знизити операційні витрати. Renault Trucks постачає та обслуговує свої автомобілі из-за мережу дилерів, до якої входять понад 1500 пунктів обслуговування. Вантажівки Renault Trucks розробляються та збираються у Франції, і позже же виготовляється більшість їх деталей.
Renault Trucks є частиною Volvo Group, одного із провідних світових виробників вантажівок, автобусів, будівельного обладнання і морських та промислових двигунів. Група також надає комплексні рішення у сфері фінансування та обслуговування. Volvo Group, кількість працівників якої становить близько 95 тисяч осіб, має виробничі підприємства у 18 країнах та продає свою продукцію держи більш ніж 190 ринках. У 2017 р. чистий обсяг продажів Volvo Group склав приблизно 335 млрд. шведських крон (35 млрд. євро). Volvo Group – відкрита акціонерна компанія із центр-квартирою у Ґетеборзі (Швеція). Акції Volvo котуються на біржі Nasdaq у Стокгольмі.