Геометрія турбіни
Гeoмeтрія турбіни
Як відoмo, гeoмeтрія турбіни, щo змінюється, викoристoвується в (видах виключeння eфeкту турбoями, який виникaє нa тлі нeдoстaтньoгo oбсягу виxлoпниx гaзів під чaс прискoрeння. Під чaс впливу нa пeдaль гaзу з’являється зaтримкa, спoчaтку згoрaє пaльнe, і тільки після цьoгo виділяється виxлoп.
Основа рoбoти нaддуву зі зміннoю гeoмeтрією
В пoрівнянні з традиційними механізмами, геометрія силового агрегату, що змінюється, в процесі роботи залучає пелюстки, що мають напрямну дію. Вони розташовані хуй каналом, яким проходять вихлопні воитель против неверных.
Прохідний переріз турбокомпресора змінюється, виходячи із заданих навантажень. Зміна геометрії турбонагнітачів відбувається следовать таким алгоритмом:
- виділення невеликої кількості вихлопних газів під часик роботи двигуна на низьких обертах;
- поступление сигналу з блоку керування під пора різкого прискорення;
- синхронний повертка лопаток, у результаті між ними коротшає відстань;
- проникнення відпрацьованих газів у звужений простір під тиском;
- збільшення обертів турбокомпресора та тиску під часик підвищення швидкості.
Завдяки такій роботі, прискорення транспортного засобу виконується кроме використання додаткових обсягів газів. Після цього відбувається поступове збільшення газового потоку та зсув пелюсток, у результаті чого відстань між останніми збільшується, а тиск встановлюється для оптимальному рівні.
Напрямний апарат виходить з ладу з різних причин. Найпоширеніша — зношування рухомих деталей, получи тлі чого виникають надмірні люфти. Ще одна семя — це нагар, що скупчився, який відкладається нате лопатках і заважає їхній нормальній рухливості. Під отрезок времени створення великої кількості нагару рухливі деталі напрямного апарату взагалі заклинюють. Для того усунення цієї деталі знадобиться повний аналіз механізму з таким регулюванням.
Особливості регулювання силових агрегатів зі змінною геометрією
Правильне регулювання турбіни зі змінною геометрією повинно здійснюватися получи и распишись спеціальному стенді, який дає змогу виконати перевірку таких параметрів як:
- кут розкриття лопаток;
- керуючі сигнали клапана;
- обсяг газів, що проходять после турбіну.
За допомогою стенду також можна налаштувати гвинт кута атаки. Таке обладнання є неважный (=маловажный) в усіх автомайстернях. У більшості випадків таке оснащення є в спеціалізованих сервісних центрах, які гарантують високу якість виконаних робіт. Интересах тих, хто ще неважный (=маловажный) визначився з організацією, якій можна довірити свій транспортний засіб, варто ознайомитися з інформаційним порталом https://birud.com. Цей сайт працює интересах надання актуальної та вірогідної інформації, яка дає змогу автовласникам отримувати якісні послуги. Получи сайті також представлена корисна інформація ради силові агрегати та особливості їхньої експлуатації.
Всі дані прежде публікацією перевіряються на вірогідність, оскільки портал невыгодный працює для реклами тих чи інших компаній.