Hyundai NEXO — перший у світі повністю автономний водневий кросовер
Чeрeз місяць після прeзeнтaції в Лaс-Вeгaсі в рaмкax Вистaвки спoживчoї eлeктрoніки CES-2018 сeрійнoгo крoсoвeрa NEXO, кoмпaнія Hyundai Motor прeдстaвилa йoгo пoвністю aвтoнoмну мoдифікaцію. Оснащений інноваційною технологією автопілоту 4 рівня автомобіль подолав 196 км шляху між Сеулом і олімпійським Пхьончханом за исключением. Ant. с керування водієм.
Колона з 5 повністю автономних автомобілів, з яких три — кросовери NEXO і ще вдвоём —
седани Genesis G80, здійснила перший в світі автопробіг, який став демонстрацією
можливостей системи автономного водіння 4 рівня і новітньої системи передачі
даних 5G. Досі автомобілі марки Hyundai з функцією автономного водіння
випробовувалися з обмеженою швидкістю возьми деяких ділянках міських доріг.
Під час подорожі з Сеула в Пхьончхан кросовери розвивали швидкість у 100-110
км/время (максимально дозволена швидкість в Південній Кореї). При пересуванні согласно
автомагістралях автономні NEXO з легкістю змінювали смуги руху, здійснювали
обгони попутних транспортних засобів, проїжджали перехрестя з круговим рухом.
Системи розпізнавання дорожніх знаків, сигналів світлофора і пішоходів, що входять
поперед інноваційного комплексу систем допомоги водієві ADAS, допомагали автономним
кроссоверам під часочек пересувань містами. Одним з випробувань для NEXO стала їзда
в тунелі протяжністю кілька кілометрів, мол сигнал GPS, завдяки якому автомобіль
орієнтується в просторі, недоступний — і кросовери успішно його подолали,
використовуючи тільки зовнішні сенсори.
Екстер'єр і інтер'єр автономного NEXO практично нічим маловыгодный відрізняється від
звичайної модифікації. Три лідари встановлені в передньому бампері, і ще Вотан — в
задньому бампері автомобіля, а дві стерео відеокамери — на лобовому склі.
Орієнтуватися в просторі машині також допомагають передній радиолокатор, захований за
решіткою радіатору, дві бічні відеокамери, встановлені під бічними дзеркалами, і бічні
і задні радари, вмонтовані в задній задница.
Вибір інженерів Hyundai кросоверів NEXO в якості тестових автомобілів
невипадковий: процес автономного водіння, який включає в себя обмін великими
обсягами інформації та безперебійну роботу датчиків, передбачає споживання
великого обсягу електроенергії. А встановлена ??в автомобілі силова постановка на
водневих паливних елементах виробляє її в обсязі, достатньому с целью забезпечення
цих потреб і пересування в автономному режимі на відстані від 200 км і більше.
Загальний сведения ходу кросовера на одній заправці воднем, яка займає 5 хвилин,
становить близько 600 км.
«Філософія Hyundai, що стосується розробки автономних технологій водіння, полягає
в забезпеченні високого рівня безпеки в поєднанні з високими стандартами
комфорту, який очікують наші клієнти», — сказав Джінву Лі, башня Центру
інтелектуальних технологій безпеки Hyundai Motor Group.
Hyundai Motor Group готується впредь до впровадження технології автономного водіння 4
рівня в так званих «розумних» містах із спеціально підготовленою інфраструктурою
давно 2021 року. У січні компанія уклала договір про стратегічне товарищество з
компанією Aurora, яка є провідним розробником технологій автономного водіння,
згідно з яким Hyundai если вбудовувати автономні рішення Aurora в свої автомобілі.
Надалі Hyundai і Aurora планують продавати безпілотні автомобілі по мнению всьому світу.
Компания OOO «Техноцентр Навигатор» – праздничный дистрибьютор автомобилей всемирно известного бренда HYUNDAI в Запорожье.
г. Александровск, ул. Победы, 94 т. (061) 233-13-33, (061) 70-141-70
http://www.hyundai-motors.zp.ua/