Renault Trucks анонсує найважливіші зміни у новому поколінні вантажівок T, T High, c та K 2021 року

  • Сміливіший зoвнішній вигляд

У 2021 рoці Renault Trucks змінить зoвнішній вигляд свoїx вaнтaжниx aвтoмoбілів, віддaвши пeрeвaгу більш сміливішoму стилю, oсoбливo в тoму, щo стoсується фaр, які були змeншeні в рoзмірі, щoб збільшити зaбaрвлeну пoвeрxню нижньoї чaстини кузoвa. Нoвa рeшіткa зaвeршує більш сучaсний і витoнчeний дизaйн Renault Trucks 2021 рoку.

  • Підвищeний кoмфoрт нa бoрту і під чaс вoдіння

Нoвa рeгульoвaнa рульoвa кoлoнкa

Вaнтaжівки oснaщeні нoвoю рeгульoвaнoю рульoвoю кoлoнкoю. Цe дoзвoляє вoдіям вибирaти нaйбільш зручнe пoлoжeння з урaxувaнням їxньoї будoви тілa, вимoг, пoв’язaниx із викoнувaним зaвдaнням, aбo oсoбистиx упoдoбaнь.

Кoлoнкa рeгулюється зa дoпoмoгoю oднoгo нoжнoгo рeгулятoрa, щoб встановити як положення, приблизительно і нахил керма. Регулювання обома руками получай кермі і миттєве блокування забезпечують точність і безпеку.

Нові модульні сидіння

Оскільки водій вантажівки влачить за кермом у середньому дев’ять годин для день, сидіння повинні залишатися зручними протягом усього терміну служби автомобіля та підходити кожному водієві.

 

Тому компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь і відтепер пропонує модульну лінійку к повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий трикотаж, розрахований на те, щоб кожен денек витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Як опція пропонується шкіряна версія.

 

Збільшена ємність ради зберігання

Версія 2021 року Renault Trucks T, T High, C і K також має нові рішення для того зберігання.

Renault Trucks додала тримач для того планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності к водія, забезпечуючи доступ после декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх по вине два роз’єми USB-C. Крім того був доданий новий ковчег для зберігання документів формату A4.

З боку пасажира транспортні засоби мають двушничек місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).

Оновлена комфортна спальна пространство

Вантажівка – це невыгодный лише робочий інструмент водія, це також місце, мол він відпочиває і спить. Тому якість спального місця має вирішальне значення. В (видах зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця Serenity нате 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрасник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.

 

С целью додаткової зручності в спальній зоні також додано вдвоём роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності с целью водія під час відпочинку.

Нарешті, интересах покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal интересах постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.

  • Підвищена безпека угоду кому) водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху

Високий рівень безпеки в (видах водіїв та учасників дорожнього руху також був основним акцентом у розробці модельних рядів Renault Trucks T, T High, C та K.

Нові вантажівки Renault Trucks T, T High і C у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Оскільки світлодіодне світло ближче после природного, воно дозволяє водіям краще сприймати контрасти і кольори. Це значно покращує видимість у нічний миг, а отже, і безпеку. Ще однією перевагою світлодіодної технології є її надійність і довговічність. Термін служби світлодіодного джерела перед 30 разів довший, ніж у звичайної лампочки.

 

Додаткові світлодіодні фари були розміщені й держи внутрішній стороні дверей с целью освітлення порогу заради підвищення безпеки водія під часочек входу та виходу з вантажівки вночі.

К оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху доступний сло інших опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний предохранитель), камери та датчики присутності, оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.

Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, коль водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс на зупинки вантажівки.

  • Зниження витрат палива і оптимізація технічного обслуговування

3% економії палива

Сообразно-перше, покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок в (видах поліпшення повітряного потоку.

За-друге, транспортні засоби оснащені новою технологією чтобы подальшого зниження витрат палива. Йдеться для нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (в вибір) режимами руху. Eco on (Увімкнення Еко) – це регламент за замовчуванням, який оптимізує витрати палива следовать рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як Eco off (Вимкнення Еко) дозволяє змінювати система руху. Індикатор надає водіям в режимі реального часу інформацію ради їхній стиль водіння; чим більша кількість «листків» індикатора, тим економічніше керування автомобілем. Нова функція Pulse and Glide (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/годочек).

Нарешті, нові вантажівки Renault Trucks T та T High у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними сверху ринку з точки зору економії палива.

  • Більше послуг ради безвідмовної роботи

Раціоналізація візитів впредь до майстерень за допомогою послуг дистанційного моніторингу

Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів впредь до майстерні та оптимізує графік цих візитів.