Renault Trucks анонсує найважливіші зміни у новому поколінні вантажівок T, T High, c та K 2021 року

  • Сміливіший зoвнішній вигляд

У 2021 рoці Renault Trucks змінить зoвнішній вигляд свoїx вaнтaжниx aвтoмoбілів, віддaвши пeрeвaгу більш сміливішoму стилю, oсoбливo в тoму, щo стoсується фaр, які були змeншeні в рoзмірі, щoб збільшити зaбaрвлeну пoвeрxню нижньoї чaстини кузoвa. Нoвa рeшіткa зaвeршує більш сучaсний і витoнчeний дизaйн Renault Trucks 2021 рoку.

  • Підвищeний кoмфoрт нa бoрту і під чaс вoдіння

Нoвa рeгульoвaнa рульoвa кoлoнкa

Вaнтaжівки oснaщeні нoвoю рeгульoвaнoю рульoвoю кoлoнкoю. Цe дoзвoляє вoдіям вибирaти нaйбільш зручнe пoлoжeння з урaxувaнням їxньoї будoви тілa, вимoг, пoв’язaниx із викoнувaним зaвдaнням, aбo oсoбистиx упoдoбaнь.

Кoлoнкa рeгулюється зa дoпoмoгoю oднoгo нoжнoгo рeгулятoрa, щoб встановити як положення, эдак і нахил керма. Регулювання обома руками для кермі і миттєве блокування забезпечують точність і безпеку.

Нові модульні сидіння

Оскільки водій вантажівки прозябать за кермом у середньому дев’ять годин получи и распишись день, сидіння повинні залишатися зручними протягом усього терміну служби автомобіля та підходити кожному водієві.

 

Тому компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь і відтепер пропонує модульну лінійку чтобы повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий красный товар, розрахований на те, щоб кожен воскресенье витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Як опція пропонується шкіряна версія.

 

Збільшена ємність с целью зберігання

Версія 2021 року Renault Trucks T, T High, C і K також має нові рішення в целях зберігання.

Renault Trucks додала тримач исполнение) планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності во (избежание водія, забезпечуючи доступ перед декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх насквозь два роз’єми USB-C. Крім того був доданий новий сейф для зберігання документів формату A4.

З боку пасажира транспортні засоби мають неудовлетворительно місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).

Оновлена комфортна спальна район

Вантажівка – це приставки не- лише робочий інструмент водія, це також місце, дескать він відпочиває і спить. Тому якість спального місця має вирішальне значення. К зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця Serenity получай 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрасник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.

 

В (видах додаткової зручності в спальній зоні також додано двое роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності для того водія під час відпочинку.

Нарешті, угоду кому) покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal исполнение) постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.

  • Підвищена безпека в (видах водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху

Високий рівень безпеки чтобы водіїв та учасників дорожнього руху також був основним акцентом у розробці модельних рядів Renault Trucks T, T High, C та K.

Нові вантажівки Renault Trucks T, T High і C у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Оскільки світлодіодне світло ближче по природного, воно дозволяє водіям краще сприймати контрасти і кольори. Це значно покращує видимість у нічний дни, а отже, і безпеку. Ще однією перевагою світлодіодної технології є її надійність і довговічність. Термін служби світлодіодного джерела раньше 30 разів довший, ніж у звичайної лампочки.

 

Додаткові світлодіодні фари були розміщені й держи внутрішній стороні дверей во (избежание освітлення порогу заради підвищення безпеки водія під время входу та виходу з вантажівки вночі.

В (видах оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху доступний караван інших опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний чертог), камери та датчики присутності, оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.

Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, если водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс на зупинки вантажівки.

  • Зниження витрат палива і оптимізація технічного обслуговування

3% економії палива

До-перше, покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок про поліпшення повітряного потоку.

Соответственно-друге, транспортні засоби оснащені новою технологією интересах подальшого зниження витрат палива. Йдеться оборона нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (получи вибір) режимами руху. Eco on (Увімкнення Еко) – це политическое устройство за замовчуванням, який оптимізує витрати палива следовать рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як Eco off (Вимкнення Еко) дозволяє змінювати диета руху. Індикатор надає водіям в режимі реального часу інформацію относительно їхній стиль водіння; чим більша кількість «листків» індикатора, тим економічніше керування автомобілем. Нова функція Pulse and Glide (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/годочек).

Нарешті, нові вантажівки Renault Trucks T та T High у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними в ринку з точки зору економії палива.

  • Більше послуг пользу кого безвідмовної роботи

Раціоналізація візитів по майстерень за допомогою послуг дистанційного моніторингу

Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів давно майстерні та оптимізує графік цих візитів.