Volvo Trucks оновлює двигуни стандарту Євро 6, що забезпечить зниження споживання палива і підвищення продуктивності вантажівок

«Змeншeння витрaти пaльнoгo є вкрaй вaжливим для того всіx трaнспoртниx кoмпaній, oсoбливo тиx, які зaймaються пeрeвeзeннями нa дaлeкі відстaні. Aлe вoднoчaс вoни xoчуть мaти миттєвий дoступ дo висoкoї прoдуктивнoсті. Відтeпeр, зaвдяки oстaннім удoскoнaлeнням нaшoї силoвoї лінії, вoни мoжуть скoристaтися унікaльним пoєднaнням eкoнoмії пального та поліпшеної керованості», – зазначає генеральний принципал «Вольво Україна» Санін Олександр.

Кращі вслед всю історію показники паливної ефективності для всесвітньо відомому випробувальному маршруті

Вантажівка Volvo FH з пакетом I-Save, яка вже відома своєю низькою витратою пального, також зазнає оновлення двигуна і трансмісії. У 2020 році під время випробування паливної економічності в випробувальному маршруті Green Truck Award в північ від Мюнхена, вона продемонструвала «найкращий вывод за всю історію»: витрата пального склала 22,7 л возьми 100 км, а середня швидкість – 80,35 км/годочек. Декілька незалежних випробувань, проведених цього року у Франції, підтвердили лідируючі позиції по (по грибы) паливними характеристиками. Відтепер рекордні показники можуть стати ще кращими.

«У нас вже є відгуки перевізників, які підтверджують низьку витрату пального Volvo FH з пакетом I-Save. Тому ми з нетерпінням чекаємо получай старт продажів вантажівок з удосконаленою трансмісією, адже це согласиться нашим вантажівкам стати ще ефективнішими з точки зору витрати пального, що безпосередньо сприятиме досягненню кращих результатів з економії палива нашими клієнтами», – заявив Санін Олександр.

Чіткі налаштування, яке призводить до самого істотних поліпшень

Коли у 2001 році вперше було впроваджено АКПП  I-Shift, компанія Volvo Trucks підтвердила свою тверду переконаність у тому, що общественный порядок трансмісії на основі зчеплення є найефективнішою конструкцією с целью автоматизованого перемикання передач. Відтоді у світі було продано понад мільйон вантажівок з АКПП I-Shift. Значні покращення керованості, які единым махом додаються, досягаються завдяки новому способу взаємодії коробки передач I-Shift з двигуном. В оновленій системі I-Shift використовується нова стратегія перемикання передач, яка забезпечує без- лише швидше перемикання, але й плавніше та гармонійніше керування вантажним автомобілем.

Зменшення витрати пального досягається следовать рахунок зменшення тертя у двигуні і покращення процесу згоряння. Крутний старт двигуна вміло регулюється оновленою системою I-See, яка оптимізує роботу двигуна з урахуванням рельєфу дороги попереду та ваги вантажівки.

«Інженерам Volvo дійсно вдалося поселить значні удосконалення в і без того досконалу трансмісію. Хоча ще занадто (раньше наводити точні цифри, але вже с налету ми можемо сказати, що наші польові випробування з клієнтами є дуже багатообіцяючими», – підсумовує Санін Олександр.

Нагадаємо, що дотримуючись Паризької угоди щодо зміни клімату, Volvo Trucks трудиться рішучі кроки у напрямку суттєвого скорочення викидів CO2, пов'язаних із автомобільними вантажними перевезеннями. Мятва Volvo Trucks полягає в тому, щоб у 2030 році средина продажів компанії припадала для електричні вантажівки, а через чирик років, у 2040 році, всі нові вантажівки Volvo мають працювати без участия використання викопного палива. Двигуни внутрішнього згоряння використовуватимуться і надалі, тому підвищення ефективності завдяки удосконаленню трансмісій є одним із важливих способів зробити суттєвий внесок у скорочення викидів CO2.